HTML

Azért vannak yo barátok!! :D

2008.02.04. 09:10 | XVickyX | 7 komment

Múlthéten megismerkedtem egy nagyon aranyos sráccal! (A Ricsivel aki nem EMO)Nagyon aranyos meg minden! Még mielött félreértenétek! Mi csak és kizárólag BARÁTOK VAGYUNK!!!!! ő az akivel szerintem nagyon jól megértjük egymást!! XD ritka az ilyen, hogy egy pasival ilyen jóban vok!! Pedig van egy pár pasi ismim!!! Egyszóval naon "szeretlek" Ricsikém!!!! :) Remélem, hogy télleg örökre barátok maradunk!!!! Ő az akit ha felhívok és nem igazán vagyok nyugodt állapotomban akkor csak a hangja is megnyugtat!! Ez egy imádnivaló ember!!! Maunika!! XD

Természetesen vannak azért nekem még rajta kivűl barátaim! A Kata, Anina. Kriszti, Lili....... Velük is naon sok mindent megtok beszélni!!!!

Non szeretem őket!!!!

Nah pussy: Vicky!!!!XD

A bejegyzés trackback címe:

https://xvickyx.blog.hu/api/trackback/id/tr61324146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anina. 2008.02.05. 13:08:13

sööt még az oszt.tásaival is megismiztél:]
a Zolivaaaal xD sztem tök kis aranyos pasika xD nem?:D
és ott vagyok a barátaidnál.yeah.dáyómárnekem.bleee. bibibiii xP
osztán tegyél fel vlmi yóó kis cuccot.vlmi emo-st :] oksaaa?!
légyrossssz.cuppantlak^^
u.i.:utálom beirni a képen látható szöveget >.< xD

Kata 2008.02.06. 01:06:54

MI IS TÉGED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csatlakozok az Aninához:ez a kép........wááááááááááááááá!
Biztos férfi;kiidegel...XDXD
nah pusszka

asszemanina. 2008.02.12. 12:44:18

Kata mien kép??:D nemvágom miről irsz xD érthetöbben ha kérhetem.köszöntem xD
Vikiiiiiiiiiiiii.blogolj:D és szerkeszzzZzzz.
no cuppantom a pofikádat^^

mégmindiganina. 2008.02.12. 12:46:05

azért vannak a yó barátok hogy a rég elvesztett álmot visszahozzák még 1 szép napon...vagy vlmi iesmi.sálálá :]

mármegenanina. 2008.02.12. 12:47:50

vazzze.megen csak irok:D nemtudom befogni a szám vagyis lefogni a kezem:]
yólvagyDrágám??yóvanakkkko xD
micsinálsz??yóvanakkko xD csináldcsak.

Mary Snoway 2008.07.08. 15:38:44

vazzeanina! most én gyüvök! xD jéééé baszki viki a Kata blogján kell észrvennem, hogy van blogod???????? wáá kabe xDxD am hazajöttem szal megyünk piálni és most végre úgy kéne elibntézni, hogy nem csak az egyikünk, hanem mind2en részegek legyünk. mert eddig akárhányszor piáétunk eddig mindig csak az egyik volt részeg xDxD

Mary Snoway 2008.07.08. 15:39:36

*Viki (kisbetűvelírtam)^^
süti beállítások módosítása